Modern Design Advertising

język

pl en de

UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to.

Zrozumiałem

Marketing zamiast wojny – model sprzedaży za darmo. Cz. 10.

Opracowując gry, które wybiegają w przyszłość, zawsze istnieje potrzeba wywołania wojny, w innym wypadku scenariusz opierający się na samym rozwoju i dążeniu w jednym kierunku jest po prostu nudny. W pewnym momencie rodzi się potrzeba na skale globalną, polegająca na chęci zdobywania nowych przestrzeni do życia, tych realnych, nie wirtualnych, ponieważ sami jesteśmy istotami realnymi, postrzegającymi siebie poprzez fizyczność.

Obecny marketing i sposób jego prowadzenia jest zastępnikiem wojen, które odbywają się cały czas, ale na innych zasadach i płaszczyznach. Ta wojna w dalszym ciągu dotyka nas wszystkich i sieje ogromne spustoszenia. W dodatku na jeszcze większą skalę.

Jej odbicie widoczne jest w naszych głowach, w sposobie działania i postrzegania świata. Tak jak prawdziwa wojna, z działami niosącymi śmierć i zniszczenie, rzutuje na wychowanie naszych dzieci, całe kolejne pokolenia. Zmienia również obraz miejsc, w których żyjemy.

Na półkach księgarń bez trudu można znaleźć działa znanych filozofów i generałów traktujących o władzy, piszących o taktyce wojennej w odniesieniu do marketingu. Są to myśli znane od stuleci, ale wciąż aktualne, sprawdzające się we współczesnym marketingu, który jest coraz bardziej zajadły i bezwzględny poprzez coraz większą konkurencyjność i rynkowy ścisk.

Kto po raz pierwszy wprowadził…? – model sprzedaży za darmo. Cz. 9.

Warto się zastanowi, czy model sprzedaży za darmo zrodził się ze strategii wielkich koncernów? A może historii tego zjawiska należałoby szukać w historii ludzkości. Czasach, kiedy biznes opierał się bardziej na oddaniu przysługi niż wymianie dóbr i pieniędzy?

Dziś przysługa kojarzy nam się z pomocą sąsiadowi, ale czy nie na tym polega i współczesny marketing? Marketerzy starają się być jak najbliżej konsumenta. Chcą, by ich marki traktowane były wręcz jak członkowie rodziny.


Czy rodzina nie powinna sobie pomagać za darmo? Gdzie taki model sprzedaży najlepiej się sprawdzi, jeśli nie w odniesieniu do jedzenia i płatków śniadaniowych? To takie amerykańskie, ale też skuteczne, bazujące na emocjach. Dodajmy do tego element tajemnicy i zaskoczenia, jak zabawka znaleziona w pudełku Corn Flakes, a nawiążemy do historii milionów amerykańskich rodzin, coraz bliższej sercu także Polakom.


Do czego to prowadzi?
Polska dynamicznie się rozwija, jednak nie w takim tempie jak np. Chiny, będące światową fabryką dóbr konsumpcyjnych, coraz częściej już nie tylko jako podwykonawca, ale producent. Znakomitym przykładem rozwiniętego rynku, gdzie cyfryzacja i postęp wywiera wyraźny wpływ na zachowania ludzi jest Japonia. Warto i w tej kulturze upatrywać modelu za darmo.

Japonia jest krajem zakochanym w branży rozrywkowej i prekursorem gier video. Tam powstał Game Boy od Nintendo i PlayStation od SONY, które zawojowały cały świat. Branża elektronicznej rozrywki, szczególnie w Japonii, potrafi zaoferować graczom wiele produktów oferowanych w modelu sprzedaży „za darmo". Istotna jest jednak nie tylko sama forma sprzedaży, ale też produkt.

Motyw gry i grywalizacji znakomicie wpisuje się w marketing naszych czasów. Gra towarzyszy ludzkości już od samego początku i stale ewoluuje wraz z rozwojem naszej kultury. Jest odzwierciedleniem naszego zachowania. Teoria Huizinga jedynie to potwierdza i zachęca do wykorzystywania tej wiedzy w komunikowaniu marek z uwzględnieniem elementów gry i zabawy.

Życie w społeczności, kulturze, konkretnym kraju, oparte jest na pewnych zasadach, tak samo jak gra. Najciekawsze jest to, jak te zasady mają się w przypadku zastosowania modelu „za darmo". Reakcja uzależniona jest nie tylko od kultury, ale również od człowieka, jego wieku, doświadczeń i potrzeb.

Model za darmo jest wypełniaczem czasu i zapalnikiem do pobudzania naszego konsumpcjonizmu. Niesie ze sobą ryzyko wychowywania pokolenia, któremu wszystko się należy, ponieważ w model ten wpisana jest pewna wartość minimum, która wielu osobom może odpowiadać i wystarczać.

Życie minimum, na próbkach i gratisach, wpisane jest w każdy model za darmo. Już teraz można zaobserwować tendencję zmiany komunikacji skupiającej się do tej pory na modelu za darmo. Obecnie jest bardziej grywalizacyjna. Motywuje do działania. Zachęca do zabawy i sięgania po więcej. A to wiąże się już z pracą.

Co zabrałbyś ze sobą na bezludną wyspę? – model sprzedaży za darmo. Cz. 8.

Pytanie to jest jednym z najbardziej marketingowych pytań w dziejach ludzkości. Tak naprawdę powinno brzmieć – bez czego nie jesteś w stanie żyć? Nie pyta jednak o osobę, choć i one mogą stanowić odpowiedź. Jednak samotność coraz częściej wpisuje się w model ekonomiczny naszego społeczeństwa.

Zastanawia np. popularność filmu „Planeta singli", który w Polsce okazał się bardziej popularny niż, bijący rekordy popularności na całym świecie, kasowy przebój „Deadpool". Okazuje się, że tytuł tego filmu nie zraża odbiorców. Wręcz przeciwnie, można uznać, że jest atrakcyjny i adekwatny do naszych czasów.

Dziś wiele usług i obszarów naszego życia celuje w aspekt samotności, stanowiąc zamiennik towarzyskich spotkań. Jednym z przykładów jest właśnie social media, które co prawda ma na celu budować więzi społeczne, jednak bez konieczności spotykania się w realnym miejscu.

Powodem tego jest pośpiech. Wynika on z braku czasu, który z kolei jest wynikiem dążenia do nieustannego postępu. To samonapędzająca się machina. Wielu uważa, tak jak i setki lat temu, że kula ta nieubłagalnie toczy się w kierunku samozagłady ludzkości.

Warto zaznaczyć, że jeszcze nigdy ludzkość nie miała tak poważnych problemów z chorobami cywilizacyjnymi, społecznymi, psychicznymi. To zrozumiałe, ponieważ jeszcze nigdy nasza cywilizacja nie była tak bardzo zaawansowana technologicznie.

Polska, szukając modelów biznesowych, obserwuje rynki zachodnie. Okazuje się, że Polakom bardzo odpowiadają zachodnie produkty. To, co przyjęło się w Stanach Zjednoczonych, bardzo często po czasie znajduje swoich zwolenników również w Polsce. Na pewno i Deadpool stanie się u nas hitem.

Nie jesteśmy już krajem zacofanym, ale na pewno wciąż gonimy bardziej doświadczone, kapitalistyczne rynki. Celowo piszę o doświadczeniu, ponieważ w nie wpisuje się zarówno sukces, jak i porażka, która wywiera ogromny wpływ na decyzje zakupowe ludzi. Załamania rynku najlepiej oceniają wybory inwestorów i konsumentów.

Za darmo wcześniej a dziś. Kluczowe „coraz częściej”. – model sprzedaży za darmo. Cz. 7.

Dawniej za darmo najłatwiej było dać coś, co nie wiązało się z produkcją a jedynie z pomysłem. Dziś ulega to zmianie. Producenci nadal liczą się z kosztami produkcji i niechętnie uwzględniają je w modelu sprzedaży za darmo, jednak w skali całego biznesu, biorąc pod uwagę również sam koncept produktowy, koszt ten coraz częściej traktowany jest jako inwestycja w promocję. Znamy już wiele produktów, których cena wraz z kosztem produkcji jest dużo niższa od ceny samego pomysłu, który również może stanowić produkt w postaci patentu, praw autorskich bądź licencji.


Zmiana technologiczna, coraz nowocześniejsze i tańsze formy produkcji zmieniają oblicze rynku. Robotyzacja niweluje koszty osobowe. Z kolei coraz większa ilość produktów i związana z nimi duża konkurencyjność zwiększają zapotrzebowanie na szukanie innowacji.

Zmieniają się również potrzeby ludzi. Te związane z przynależnością, szacunkiem, uznaniem i samorealizacji, dziś mogą być realizowane w zupełnie inny sposób. Powodem tego są nowe technologie, które kształtują naszą rzeczywistość, stają się wyznacznikami nowych standardów życia.

Zjawiska takie jak social media jeszcze kilkanaście lat temu nie istniały. Nie tylko czysto teoretycznie, ale nawet fizycznie. Wiążą się one nie tylko z szybszym przepływem informacji, ale również potrzebą udostępniania światu naszych dokonań i osiągnięć.

Ludzie zaznaczają swoją obecność w społeczeństwie oraz swój status poprzez udostępnianie informacji o swoim życiu. Dziś jest to dużo łatwiejsze. Wystarczy jedno zdjęcie wykonane telefonem i udostępnione na profilu społecznościowym.

Nie wymaga to od nas praktycznie żadnych nakładów finansowych, jednak takie zachowanie ma istotne znaczenie z punktu widzenia marketingu. Product managerowie robią wszystko, by potrzeba dzielenia się ludzi informacjami dotyczyła właśnie ich produktów.

Obecnie marketing opiera się na emocjach w stopniu dużo wyższym, niż miało to miejsce w czasach bez Internetu. Dziś dostęp do sieci bardzo często jest darmowy. Darmowy, ponieważ wiąże się z nim szereg korzyści z punktu widzenia marketingowego. Stanowi skuteczne narzędzie promocji. Pozwala budować przyjazny wizerunek marki. Przyczynia się do szybkiego rozwoju gospodarczego.

Czy będzie więcej za darmo? – model sprzedaży za darmo. Cz. 6.

Świadomość konsumentów jest coraz większa a wraz z nią wzrasta podejrzliwość i niechęć do ofert. Z drugiej strony, coraz bardziej powszechny model promocji „za darmo" w Polsce nie budzi już takich obaw jak jeszcze kilka lat temu.

Za darmo przyciąga zarówno starszych jak i młodszych. Ci pierwsi, zwabiani są ceną i wiarą w dobrą wolę sprzedawców, choć rosnąca świadomość wywołuje w nich częściej niechęć do oferty i odstrasza. Młodzi, bardziej świadomi praw jakimi rządzi się współczesny rynek, kalkulują ofertę na chłodno, rozpatrując wszystkie za i przeciw.

Model za darmo ma decydujący wpływ na sytuację rynkową. Potrafi realnie zagrozić konkurencji i wpływa na modele sprzedażowe również branż pokrewnych. Obecnie wiele marek z różnych obszarów rynków silnie ze sobą współpracują. Wchodząc w kooperację, czerpią obopólne zyski. Tendencja ta sprawia, że z jednej strony sytuacja cenowa mocno się stabilizuje. Z drugiej, jest bardzo podatna na pojawianie się podmiotów z obcym, niezależnym kapitałem.

Należy jednak zaznaczyć, że trudno jest dyktować warunki cenowe, nie będąc liderem. Zmieniają się również usługi i zapotrzebowania konsumentów. Można zaobserwować wyraźny trend w sprzedaży usług kreatywnych. Przykładowo, drukarki 3d mogą spowodować, że koszt produkcji materiałów znacząco spadnie. Popyt na siłę roboczą zmaleje. Wszystkie koszty pokryje produkcja maszynową. W sprzedaż i dystrybucji większą rolę odegra droga elektroniczna. Kupować będziemy jedynie projekt do druku.

Stworzy to ogromne pole do popisu zarówno dla kreacji, firm oferujących pomysły na nowe produkty i ich design, jak i dla modelu za darmo. Upraszczając, oferowanie darmowych przedmiotów, takich jak grzebień, miska, łyżka, wszystko co można wydrukować na drukarce 3D, stanie się dużo prostsze. Sytuację możemy przyrównać do obecnych ebooków i sprzedaży słowa. Coraz częściej namacalną formę książce nadaje czytnik.

W przypadku modelu sprzedaży do druku na drukarce 3D, mówimy o zmianach na znacznie szerszą skalę. To prawdziwa rewolucja, trudna do przewidzenia, jednak realna.

Dziś, grając w różne gry video, kupujemy wirtualne przedmioty. Wygląda na to, że za kilka lat przedmioty te będą mogły ożyć, wychodząc ze świata gry. Rozgrywka w czasie rzeczywistym, choć w świecie wirtualnym, przeniesie się do świata realnego.

Już dziś zabiegu takiego na potrzeby promocji dokonało polskie studio Techland z Wrocławia, promując swoją nową grę Dying Lights.
http://gadzetomania.pl/56845,dying-light-i-zombie-z-drukarki-3d-tak-umieraja-edycje-kolekcjonerskie

Wiele osób z branży gier wideo zastanawia się czy to początek końca edycji kolekcjonerskich gier z załączonymi figurkami? Podobna debata miała miejsce w przypadku edycji cyfrowych gier, kiedy obwieszczano rychły koniec sprzedaży tytułów w pudełkach.

Okazuje się jednak, że zarówno papierowe książki, jak i gry w pudełkach, sprzedają się całkiem dobrze. I to na tyle, że CD Projekt postanowił otworzyć nowy serwis, w którym sprzedaje nie tylko produkty cyfrowe, jak robił to do tej pory, ale również te papierowe: książki, płyty, gry i wiele innych artykułów, z dostawą wysyłkową.
http://www.marketing-news.pl/message.php?art=43957&utm_source=FreshMail&utm_medium=email&utm_campaign=fm_150123-newsletter

Pamiętać należy, że łatwiej jest dać za darmo produkt cyfrowy, którego wartość ulokowana jest w samym pomyśle, licencji i taniej dystrybucji, niż produkt fizycznie istniejący, do produkcji którego potrzebny jest materiał, i którego dystrybucja jest dużo droższa.

Doskonałym przykładem na darmowy produkt są dziś aplikacje mobilne, których na rynku jest coraz więcej. Ludzie chętnie pobierają je za darmo. Nawet jeśli odbywa się to kosztem oglądania natrętnych reklam. Wiele osób woli wydawać pieniądze wewnątrz aplikacji niż płacić za samo jej użytkowanie. Innymi słowy, konsumenci wolą wpierw sprawdzić produkt za darmo, a kiedy im się spodoba, inwestować w niego, by móc cieszyć się jego użytkowaniem w pełni.

Warto jednak zaznaczyć, że dziś wersje cyfrowe produktów skutecznie wspierają sprzedaż tych standardowych. Przykładem są tu nie tylko gry, do których opracowywane są DLC (downloadable content), dodatki w postaci kolejnych misji, postaci, broni, ale także książki z kodami na darmowy rozdział w edycji cyfrowej czy płyty z muzyką i kodami do pobrania dodatkowych utworów w formacie mp3.

Jest to jeden z modeli „za darmo", choć trzeba dodać, już nie tak atrakcyjny, jak jeszcze kilka lat temu, gdy podobnych promocji było mniej. Dziś to powszechny zabieg, który sprawia, że model takiej promocji wymyka się pojęciu za darmo i w poczuciu konsumentów coraz częściej jest wpisany w cenę produktu.

Zdarzają się jednak wyjątki, które łamią tę regułę, jak choćby promocja najnowszej płyty U2, Songs of Innocence, dostępnej na iTunes za darmo.
http://muzyka.onet.pl/rock/nowa-plyta-u2-album-songs-of-innocence-udostepniony-na-itunes-za-darmo/y7q6l

Każdy użytkownik iTunes, jeszcze kilka dni przed oficjalną premierą płyty, mógł ją pobrać za darmo w ramach kampanii promocyjnej nowego iPhone'a 6. Ponoć oferowanie tego albumu „za darmo" kosztowało Apple aż 100 milionów dolarów!

Suma zawrotna, biorąc pod uwagę, że z prezentu skorzystało 2 miliony użytkowników, na 500 milionów zarejestrowanych w serwisie, czyli ok 0,4% użytkowników sklepu. Przyznać jednak trzeba, że w tym przypadku Apple zależało nie na ilości pobrań, a skali zasięgu tej informacji.

Później za płytę należało już zapłacić, a informacja o darmowej dystrybucji rozeszła się szerokim echem. Osoby, które przegapiły okazję, mogły mieć pretensję tylko do siebie. Mimo małej ilości darmowych pobrań, aż 14 albumów U2 znalazło się w Top 25 albumów na iTunes. Wygrało nie tylko Apple, ale też U2.

Za darmo silnie angażuje. Wymusza na konsumencie reakcję. Szkoda nie skorzystać z takiej oferty. Ignorując ją, ma się poczucie zmarnowania okazji. Za darmo jest skutecznym sposobem budowania konsumenckich rytuałów.
Oferta za darmo zwraca uwagę na produkt. Zachęca konsumentów do jego sprawdzenia. Jeśli jest naprawdę dobry istnieje duża szansa, że również jako płatny zyska uznanie.

MODERN DESIGN ADVERTISING

Jak wyrazić genialną myśl, by została zrozumiana i wywołała pożądany efekt? Słowa, dźwięki i obrazy czasami nie wystarczą. Należy zaangażować wszystkie zmysły. Mówić poprzez dotyk, zapach i smak. To właśnie Modern Design Advertising. Język MDA.

Agencja reklamowa MDA Promotion. Szczecin 2000.

Tak pokrótce można opisać miejsce i czas powstania MDA. Nie jesteśmy sieciową agencją, choć na lokalne warunki na pewno sporą. Nie od dziś jednak wiadomo, że wyznacznikiem dobrej reklamy jest nie ilość, a jakość.

Unikamy rozbudowanych struktur. Jeżeli coś jest dobre, nie leży długo w szufladzie, czekając na decyzje szefów. Dzięki temu nasi Klienci mają zagwarantowaną szybką obsługę, a każdy z nas czerpie większą radość z pracy, czując się ważną częścią MDA.

Tak jest nie tylko kreatywniej, ale i milej. Szanujemy swoje wartości, upodobania i odrębności, a przy tym potrafimy czerpać z nich inspiracje. To się czuje wstępując w nasze progi i współpracując z nami na co dzień.

Praca

Uwaga, jeżeli tworzenie reklam to dla Ciebie fajna praca – nie pisz do nas.
My szukamy ludzi, którzy robią reklamy dla przyjemności.

Obecnie poszukujemy:

  • GRAPHIC DESIGNER

    Chcesz tworzyć najlepsze reklamy na rynku? Pracować z ludźmi, którzy kochają to co robią? Realizować swoje pasje związane z kreacją i designem? Odezwij się do nas.

    Oczekujemy od Ciebie:

    • doskonałej znajomości programów graficznych (rodzina Adobe, Corel),
    • umiejętności rysowania / ilustrowania,
    • terminowości, sprawności i skuteczności w działaniu,
    • kreatywności, także pod dużą presją czasu,
    • samodzielności w myśleniu ;)
    • rzetelności,
    • pracy na miejscu w biurze w Szczecinie.

    Co oferujemy?

    • ppracę w młodym, pogodnym i kreatywnym Zespole,
    • codzienną porcję ciekawych wyzwań,
    • atrakcyjne warunki pracy,
    • możliwość rozwoju osobistego.

    Co będzie dodatkowym atutem?

    • animacja (3D Max Studio, After Effects)
    • wiedza dotycząca tworzenia stron www,
    • doskonała znajomość Flasha,

    Istnieje również możliwość odbycia stażu/praktyki pod okiem specjalistów z branży.

    Jesteś zainteresowany/a?

    Prześlij nam swoje CV, list motywacyjny i koniecznie PORTFOLIO na adres: praca@mda.com.pl (w tytule prosimyumieścić nazwę stanowiska).
 Skontaktujemy się z wybranymi kandydatami. Przypominamy o obowiązkowej klauzuli, którą należy zamieścić w aplikacji: 
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie Danych Osobowych, Dz. Ust. Nr 133 poz. 883"

  • ACCOUNT MANAGER

    Pomóż nam zwiększyć portfel naszych Klientów a przy okazji też swój!

    Jeśli jesteś osobą:

    • mającą dar przekonywania, potrafiącą rozpoznać potrzeby Klienta,
    • szybko nawiązującą kontakty z ludźmi,
    • o wysokiej kulturze osobistej,
    • pogodną, pewną siebie, zmotywowaną na osiąganie wyznaczonych celów,
    • posiadającą umiejętność negocjacji,
    • sprawnie posługującą się pakietem biurowym MS Office,
    • cieszącą się z sukcesów, a niepowodzenie traktującą jako drogę do zwycięstwa,
    • samodzielną, kreatywną, ale też potrafiącą pracować w zespole,
    • interesującą się światem reklamy to?

    Szukamy właśnie Ciebie!

    Twoim zadaniem będzie:

    • sprzedaż usług i produktów agencji,
    • budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji biznesowych,
    • pozyskiwanie nowych klientów,
    • współtworzenie atrakcyjnej oferty agencji.

    Doświadczenie w sprzedaży B2B, wykształcenie wyższe kierunkowe i znajomość języków obcych (angielski lub niemiecki) będą stanowić dodatkowy atut.

    Oferujemy:

    • pracę w młodym i dynamicznym zespole pełną ciekawych wyzwań,
    • dużą satysfakcję z osiąganych sukcesów, także finansową,
    • atrakcyjne warunki pracy,
    • możliwość stałego rozwoju.

    Istnieje również możliwość odbycia stażu/praktyki pod okiem specjalistów z branży.

    Jesteś zainteresowany/a?

    Prześlij nam swoje CV oraz list motywacyjny na adres: praca@mda.com.pl (w tytule prosimy umieścić nazwę stanowiska).
    Skontaktujemy się z wybranymi kandydatami. Przypominamy o obowiązkowej klauzuli, którą należy zamieścić w aplikacji:
    "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie Danych Osobowych, Dz. Ust. Nr 133 poz. 883?

  • GRAPHIC DESIGNER | STAŻ

    Chcesz odbyć staż w naszym Zespole jako Graphic Designer?

    Prześlij CV, list motywacyjny, portfolio: praca@mda.com.pl

    Pamiętaj o klauzuli:
    "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie Danych Osobowych, Dz. Ust. Nr 133 poz. 883"

Nasze marki

Dynamiczny rozwój MDA Promotion przyczynił się do wyodrębnienia ze struktury agencji osobnych działów. Przez wiele lat specjalizowaliśmy się w opracowywaniu, tworzeniu i dystrybucji atrakcyjnych gadżetów oraz w projektowaniu indywidualnych, spersonalizowanych kalendarzy. Obecnie to nasze marki MDA Gadget oraz Memo Calendars. Za ich obsługę odpowiadają wysoko wykwalifikowani specjaliści. MDA Promotion wspiera obie marki z silnym udziałem Działu Kreacji, mogąc w ten sposób oferować swoim Klientom znacznie więcej, niż inne agencje.

Zobacz nasze marki:

  • MDA Gadget

    MDAgadget bez r

    MDA Gadget to oferta atrakcyjnych gadżetów opracowywanych i dobieranych pod indywidualne zamówienia Klientów. Współpraca z agencją kreatywną pozwala na tworzenie oferty dobieranej specjalnie pod konkretne akcje promocyjne, także z udziałem MDA Promotion.

    Zawsze staramy się, by opracowywany przez nas gadżet jak najskuteczniej promował markę przez długi czas. Nasi Klienci mogą być pewni, że otrzymają od nas produkt unikalny, jedyny w swoim rodzaju, w pełni odpowiadający wymogom i wizerunkowi promowanych marek. Posiadamy również bogatą ofertę produktów katalogowych, które dobieramy specjalnie pod konkretne akcje promocyjne.

    www.MDAgadget.pl

  • Memo Calendars

    memo calendars notes

    Memo Calendars to efekt kilkunastu lat pracy specjalistów MDA Promotion w dziedzinie produkcji kalendarzy. Obecnie jesteśmy w stanie każdy element kalendarza podporządkować wizji Klienta. Od podstaw projektujemy kalendarze biurowe, książkowe, notesy, także w niestandardowych formach. Tworzymy z kalendarzy atrakcyjne, praktyczne i efektywne formy reklamowe, które z powodzeniem funkcjonują przez cały rok.

    Na kalendarzach znamy się jak nikt inny. Dysponujemy ogromną wiedzą. Doradzamy najlepsze rozwiązania, by efekt finalny zachwycał formą i wykonaniem. Korzystamy z najnowszych technik drukarskich. W produkcji uwzględniamy najnowsze materiały. Na bieżąco śledzimy wszelkie nowinki techniczne ze świata kalendarzy. Zawsze stawiamy na najwyższą jakość. Ostatnio wzbogaciliśmy naszą ofertę również o formy multimedialne, tworzone na różne platformy i systemy, ze szczególnym naciskiem na urządzenia mobilne. To oferta unikalna w skali całego kraju i pomysł na idealne 365 dni w roku.

    www.memo365.pl

Polityka prywatności

Państwa zaufanie jest dla nas największą wartością. Dlatego przygotowaliśmy specjalny dokument gwarantujący najwyższy stopień poufności przekazywanych nam informacji. Dzięki temu mogą być Państwo pewni, że wszystko, czego się dowiemy o marce, nie trafi w niepowołane ręce i służyć będzie jedynie jej jak najlepszej promocji.

MDA daje na to pisemną gwarancję.