Modern Design Advertising

język

pl en de

UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to.

Zrozumiałem

Off-gridersi. Poza systemem pieniężnym – model sprzedaży za darmo. Cz. 13.

Istnieją grupy outsiderów, którzy próbują żyć poza systemem, budują własny mikrosystem. Oni sami twierdzą, że nikt nie jest w stanie - przynajmniej tu, na Ziemi - żyć poza systemem. Być może właśnie dlatego wizja życia na innej planecie, innej cywilizacji, jest dzisiaj tak kusząca.

To życie na własnych zasadach, zgodnie ze swoją wolą. Życie czyste, jasne i wolne od wszelkich prawideł, jakie do tej pory udało nam się narzucić. Wizja ta staje się coraz bardziej realna i kusi najbogatszych ludzi na świecie, którzy już teraz inwestują pieniądze w loty kosmiczne i rezydencje, których ziemska grawitacja już nie sięga.
Jesteśmy spadkobiercami. To z jednej strony wartość, a z drugiej obciążenie. Człowiek nieświadom postępu i jego celu, staje się celem do wykorzystania. Jego nieświadomość czyni go bezbronnym.

„Poza Systemem" to minidokument Natali Hatalskiej z cyklu OnOff, ukazujący kilka sylwetek osób, wspomnianych outsiderów, którzy maja swoje powody, by starać się żyć w sposób odmienny niż wszyscy.

Wśród nich bardzo często można spotkać idee, myśli, które skupiają się wokół zagadnienia „za darmo". Nie jest to model sprzedaży, a bardziej sposób na życie, polegający na świadomej, oszczędnej konsumpcji. Przejawia się to np. w pozyskiwaniu jedzenia ze śmietników, czyli żywności, którą ktoś wyrzucił do śmieci. Ludzie poza systemem nie chcą posiadać a jedynie używać. Zamiast coś wyrzucić, wolą to naprawić. Starają się mieszkać blisko natury, ale szanują rozwój technologiczny i korzystają z jego dobrodziejstw.

Ludzi tych określa się często terminem off-grid. To pojęcie techniczne, odnoszące się do systemów fotowoltaicznych związanych z pozyskiwaniem energii ze słońca, zwanych również systemami wyspowymi, samodzielnymi.

Off-gridersi nie izolują się od ludzi. Wręcz przeciwnie. Maja silne poczucie łączenia się z innymi, chcąc tworzyć grupy, które wzajemnie się wspierają, by czynić świat lepszym, zdrowszym, bardziej przyjaznym dla wszystkich. Off-gridersi zdają sobie sprawę, że nie można żyć poza systemem. Można jedynie budować cząstkę świata na swoich zasadach, ale nie wolno przekonywać innych do swoich przekonań na siłę.


Idea „za darmo" poza systemem rodzi się z niechęci do pieniądza. Przejawia się np. w korzystaniu z aspektów ekonomicznych w odmienny sposób. W korzystaniu z zasobów dostępnych dla wszystkich, tanich i naturalnych. Wymaga to zmiany i przewartościowania swojego życia oraz wielu wyrzeczeń. która sprawiają, że zaczyna się żyć poza systemem, bliżej idei „za darmo".

Nie musisz płacić za transport, gdy korzystasz z autostopu. Nie musisz płacić za jedzenie, kiedy wyciągasz je ze śmietnika. Nie musisz płacić za mieszkanie, kiedy mieszkasz u innych. Nie musisz, bo zawsze płaci za to ktoś inny. Korzystasz z cudzych środków. Sprawiasz, że energia, która została wytworzona, wykorzystywana jest intensywniej, oszczędniej.


Off-grid jest poza systemem korporacyjnym.
Na gazeta.pl pojawił się artykuł o Rafaelu Fellmerze, który od pięciu lat nie korzystał z pieniędzy.
http://weekend.gazeta.pl/weekend/1,138262,18000473,Zycie_bez_pieniedzy__Raphael_Fellmer_udowadnia__ze.html

Sposób w jaki to robił wywołał jednak lawinę krytyki internautów, którzy w większości przyznali, że odbyło się to kosztem osób, które pieniądze zarabiają. W innym wypadku niemożliwością byłoby korzystanie z dóbr, które zaspokajają bieżące potrzeby.

Dawniej handel opierał się na wymianie. Jadło się to, co było dostępne. Nikt nie zastanawiał się na co ma ochotę. A jeśli tak, wiązało się to z długimi poszukiwaniami i czasochłonnymi negocjacjami w wymianie dóbr. Mogło się zdarzyć, że osoba posiadająca towar, na którym nam zależało, nie była zainteresowana jego wymianą na nasz produkt.

Pieniądze wzmagają popyt, a zatem i konsumpcjonizm. Stajemy przed pytaniem czy zależy nam na rozwoju, czy też chcemy stać w miejscu, bez generowanie pieniędzy niezbędnych na opracowywanie nowych technologii, które przyczynią się do podwyższania standardów życia?

To przewrotne, ale waluty, jaką jest pieniądz, nie moglibyśmy mówić o modelu za darmo, ponieważ jego idea opiera się na potrzebach i pragnieniach, a jego celem jest właśnie zysk. Bez generowania popytu nie może być mowy o nadwyżkach produkcyjnych, którymi żywił się Raphael Fellmer.

MODERN DESIGN ADVERTISING

Jak wyrazić genialną myśl, by została zrozumiana i wywołała pożądany efekt? Słowa, dźwięki i obrazy czasami nie wystarczą. Należy zaangażować wszystkie zmysły. Mówić poprzez dotyk, zapach i smak. To właśnie Modern Design Advertising. Język MDA.

Agencja reklamowa MDA Promotion. Szczecin 2000.

Tak pokrótce można opisać miejsce i czas powstania MDA. Nie jesteśmy sieciową agencją, choć na lokalne warunki na pewno sporą. Nie od dziś jednak wiadomo, że wyznacznikiem dobrej reklamy jest nie ilość, a jakość.

Unikamy rozbudowanych struktur. Jeżeli coś jest dobre, nie leży długo w szufladzie, czekając na decyzje szefów. Dzięki temu nasi Klienci mają zagwarantowaną szybką obsługę, a każdy z nas czerpie większą radość z pracy, czując się ważną częścią MDA.

Tak jest nie tylko kreatywniej, ale i milej. Szanujemy swoje wartości, upodobania i odrębności, a przy tym potrafimy czerpać z nich inspiracje. To się czuje wstępując w nasze progi i współpracując z nami na co dzień.

Praca

Uwaga, jeżeli tworzenie reklam to dla Ciebie fajna praca – nie pisz do nas.
My szukamy ludzi, którzy robią reklamy dla przyjemności.

Obecnie poszukujemy:

  • GRAPHIC DESIGNER

    Chcesz tworzyć najlepsze reklamy na rynku? Pracować z ludźmi, którzy kochają to co robią? Realizować swoje pasje związane z kreacją i designem? Odezwij się do nas.

    Oczekujemy od Ciebie:

    • doskonałej znajomości programów graficznych (rodzina Adobe, Corel),
    • umiejętności rysowania / ilustrowania,
    • terminowości, sprawności i skuteczności w działaniu,
    • kreatywności, także pod dużą presją czasu,
    • samodzielności w myśleniu ;)
    • rzetelności,
    • pracy na miejscu w biurze w Szczecinie.

    Co oferujemy?

    • ppracę w młodym, pogodnym i kreatywnym Zespole,
    • codzienną porcję ciekawych wyzwań,
    • atrakcyjne warunki pracy,
    • możliwość rozwoju osobistego.

    Co będzie dodatkowym atutem?

    • animacja (3D Max Studio, After Effects)
    • wiedza dotycząca tworzenia stron www,
    • doskonała znajomość Flasha,

    Istnieje również możliwość odbycia stażu/praktyki pod okiem specjalistów z branży.

    Jesteś zainteresowany/a?

    Prześlij nam swoje CV, list motywacyjny i koniecznie PORTFOLIO na adres: praca@mda.com.pl (w tytule prosimyumieścić nazwę stanowiska).
 Skontaktujemy się z wybranymi kandydatami. Przypominamy o obowiązkowej klauzuli, którą należy zamieścić w aplikacji: 
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie Danych Osobowych, Dz. Ust. Nr 133 poz. 883"

  • ACCOUNT MANAGER

    Pomóż nam zwiększyć portfel naszych Klientów a przy okazji też swój!

    Jeśli jesteś osobą:

    • mającą dar przekonywania, potrafiącą rozpoznać potrzeby Klienta,
    • szybko nawiązującą kontakty z ludźmi,
    • o wysokiej kulturze osobistej,
    • pogodną, pewną siebie, zmotywowaną na osiąganie wyznaczonych celów,
    • posiadającą umiejętność negocjacji,
    • sprawnie posługującą się pakietem biurowym MS Office,
    • cieszącą się z sukcesów, a niepowodzenie traktującą jako drogę do zwycięstwa,
    • samodzielną, kreatywną, ale też potrafiącą pracować w zespole,
    • interesującą się światem reklamy to?

    Szukamy właśnie Ciebie!

    Twoim zadaniem będzie:

    • sprzedaż usług i produktów agencji,
    • budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji biznesowych,
    • pozyskiwanie nowych klientów,
    • współtworzenie atrakcyjnej oferty agencji.

    Doświadczenie w sprzedaży B2B, wykształcenie wyższe kierunkowe i znajomość języków obcych (angielski lub niemiecki) będą stanowić dodatkowy atut.

    Oferujemy:

    • pracę w młodym i dynamicznym zespole pełną ciekawych wyzwań,
    • dużą satysfakcję z osiąganych sukcesów, także finansową,
    • atrakcyjne warunki pracy,
    • możliwość stałego rozwoju.

    Istnieje również możliwość odbycia stażu/praktyki pod okiem specjalistów z branży.

    Jesteś zainteresowany/a?

    Prześlij nam swoje CV oraz list motywacyjny na adres: praca@mda.com.pl (w tytule prosimy umieścić nazwę stanowiska).
    Skontaktujemy się z wybranymi kandydatami. Przypominamy o obowiązkowej klauzuli, którą należy zamieścić w aplikacji:
    "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie Danych Osobowych, Dz. Ust. Nr 133 poz. 883?

  • GRAPHIC DESIGNER | STAŻ

    Chcesz odbyć staż w naszym Zespole jako Graphic Designer?

    Prześlij CV, list motywacyjny, portfolio: praca@mda.com.pl

    Pamiętaj o klauzuli:
    "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie Danych Osobowych, Dz. Ust. Nr 133 poz. 883"

Nasze marki

Dynamiczny rozwój MDA Promotion przyczynił się do wyodrębnienia ze struktury agencji osobnych działów. Przez wiele lat specjalizowaliśmy się w opracowywaniu, tworzeniu i dystrybucji atrakcyjnych gadżetów oraz w projektowaniu indywidualnych, spersonalizowanych kalendarzy. Obecnie to nasze marki MDA Gadget oraz Memo Calendars. Za ich obsługę odpowiadają wysoko wykwalifikowani specjaliści. MDA Promotion wspiera obie marki z silnym udziałem Działu Kreacji, mogąc w ten sposób oferować swoim Klientom znacznie więcej, niż inne agencje.

Zobacz nasze marki:

  • MDA Gadget

    MDAgadget bez r

    MDA Gadget to oferta atrakcyjnych gadżetów opracowywanych i dobieranych pod indywidualne zamówienia Klientów. Współpraca z agencją kreatywną pozwala na tworzenie oferty dobieranej specjalnie pod konkretne akcje promocyjne, także z udziałem MDA Promotion.

    Zawsze staramy się, by opracowywany przez nas gadżet jak najskuteczniej promował markę przez długi czas. Nasi Klienci mogą być pewni, że otrzymają od nas produkt unikalny, jedyny w swoim rodzaju, w pełni odpowiadający wymogom i wizerunkowi promowanych marek. Posiadamy również bogatą ofertę produktów katalogowych, które dobieramy specjalnie pod konkretne akcje promocyjne.

    www.MDAgadget.pl

  • Memo Calendars

    memo calendars notes

    Memo Calendars to efekt kilkunastu lat pracy specjalistów MDA Promotion w dziedzinie produkcji kalendarzy. Obecnie jesteśmy w stanie każdy element kalendarza podporządkować wizji Klienta. Od podstaw projektujemy kalendarze biurowe, książkowe, notesy, także w niestandardowych formach. Tworzymy z kalendarzy atrakcyjne, praktyczne i efektywne formy reklamowe, które z powodzeniem funkcjonują przez cały rok.

    Na kalendarzach znamy się jak nikt inny. Dysponujemy ogromną wiedzą. Doradzamy najlepsze rozwiązania, by efekt finalny zachwycał formą i wykonaniem. Korzystamy z najnowszych technik drukarskich. W produkcji uwzględniamy najnowsze materiały. Na bieżąco śledzimy wszelkie nowinki techniczne ze świata kalendarzy. Zawsze stawiamy na najwyższą jakość. Ostatnio wzbogaciliśmy naszą ofertę również o formy multimedialne, tworzone na różne platformy i systemy, ze szczególnym naciskiem na urządzenia mobilne. To oferta unikalna w skali całego kraju i pomysł na idealne 365 dni w roku.

    www.memo365.pl

Polityka prywatności

Państwa zaufanie jest dla nas największą wartością. Dlatego przygotowaliśmy specjalny dokument gwarantujący najwyższy stopień poufności przekazywanych nam informacji. Dzięki temu mogą być Państwo pewni, że wszystko, czego się dowiemy o marce, nie trafi w niepowołane ręce i służyć będzie jedynie jej jak najlepszej promocji.

MDA daje na to pisemną gwarancję.