Modern Design Advertising

język

pl en de

UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to.

Zrozumiałem

Korzystają wszyscy – model sprzedaży za darmo. Cz. 15.

Sprawnie wykorzystany model za darmo może być bardzo opłacalny zarówno dla przedsiębiorców jak i konsumentów. Przykładem są liczne działania CSR, poprawiające wizerunek firm i zwiększające świadomość marek. Często odbywa się do z pożytkiem dla lokalnej społeczności, która otrzymuje coś „za darmo", choć tak naprawdę płaci za to swoim zadowoleniem i okazaną marce wdzięcznością.


Warto jednak podkreślić, że taka reklama, mimo swoich celów, jest dużo bardziej pożyteczna, niż kampania telewizyjna, która rzadko kiedy wnosi coś wartościowego do życia innych ludzi.

Dziś każdy produkt można poddać co-brandingowi, bądź włączyć w sponsoring. Konsumenci nawet nie są świadomi jak wiele marek ze sobą kooperuje. Tej współpracy nie widać, ponieważ nie byłoby to korzystne dla zakładanych zysków. Lepiej jest budować przeświadczenie, że zachodzące zmiany dzieją się samoistnie, wywołane popularnością produktu. Calsberg w świadomości wielu ludzi jest sponsorem UEFA nie dlatego, że płaci za to ogromne pieniądze, ale dlatego, że jest najprawdopodobniej najlepszym piwem na świecie!

Nieświadomość konsumentów, oszukiwanie ich radarów, jest dziś ważnym czynnikiem w planowaniu wielu działań marketingowych. Wiele osób już wie, że tak naprawdę jest tylko kilka dużych, globalnych marek, które zarządzają wszystkimi gałęziami przemysłu. To marki gigantów. Wielkich koncernów, zrzeszających pod siebie mnóstwo firm.
Na rynku nieustannie ktoś kogoś podkupuje, a pieniądze z zysków przechodzą z jednego portfela do drugiego. Dzieje się to jednak z dala od przeciętnego zjadacza chleba, który myśli jakie pieczywo kupić, a nie od kogo je kupuje.

Czy dojdzie do wybuchu?
Za darmo mimo wszystko nadal się opłaca. Trudno wymyślić bardziej atrakcyjną cenę. Kolejnym krokiem w tej wojnie może być już tylko płacenie konsumentom za korzystanie z oferty. Choć jak pokazuje historia, na wojnie trudno jest cokolwiek przewidzieć, a w tej współczesnej, o wymiarze czysto marketingowym, gdzie walczy się nie dla idei i potrzeby wolności, ale dla pieniędzy, tym bardziej.

Pytanie, kto wobec tego zrzuci największą bombę i czy będzie ona miała coś wspólnego z modelem „za darmo"? To bardzo prawdopodobne. Możliwe, że zapalnik tej bomby już skonstruowano i ktoś trzyma na nim rękę. Wiele osób będzie nawet twierdzić, że ktoś ten zapalnik aktywował, ląd już się spala, a iskra nieuchronnie zmierza do ładunku, by go zdetonować.

Przyjmijmy, że taki obraz rzeczy faktycznie ma miejsce. Czy wobec tego jest cokolwiek w stanie zatrzymać eksplozję? A jeśli nie, to jaki obraz świata rysuje się po wybuchu? To już materiał na kolejny, jeszcze obszerniejszy artykuł.

Przyszłość – model sprzedaży za darmo. Cz. 14.

Warto zadać sobie pytanie, czy dziś można jeszcze otrzymać coś naprawdę za darmo w sensie materialnym? I jak model sprzedaży za darmo będzie wyglądał w przyszłości?

Ludzie nie zdają sobie sprawy, że płacą za rzeczy, z których technologia pozwala nam korzystać za darmo. Na tej niewiedzy zarabiają wielkie korporacje. Nie chcą wycofywać starych i droższych technologii. Chcą jak najwięcej zarobić, nawet jeśli koszty badań związanych z ich opracowaniem już dawno się pokryły.

Najnowsze technologie zarezerwowane są dla wybranych, najczęściej rządów. Przeznaczone dla wojska, na potrzeby śledztwa i obrony, są ściśle tajne. Mimo wszystko postęp technologiczny jeszcze nigdy nie był tak szybki. Naukowcy oceniają, że wystarczy zaledwie kilka lat, by podwoić dorobek naukowy całej ludzkości!

Totalnie darmo od Orange
Postęp technologiczny umożliwia nam szybkie przekazywanie informacji. Obecnie dostęp do wiedzy jest dużo większy, niż jeszcze kilka lat temu i nieustannie się zwiększa. Dziś młodym ludziom trudno sobie wyobrazić, że wysłanie wiadomości tekstowej kiedyś wiązało się nie tylko z wysokim kosztem, ale też sporym nakładem pracy.
Należało wpierw kupić kartkę, długopis, kopertę, znaczki, zapisać wszystko odręcznie, zakleić, udać się do punktu pocztowego i wysłać. Obecnie to jawne marnowanie czasu. Jeśli decydujemy się na tę formę komunikacji, to tylko w celach urzędowych, bądź ze względów wizerunkowych, z myślą o kontrahentach, albo chcąc sprawić przyjemność bliskim.

Obecnie komunikujemy się za darmo i to na coraz szerszym polu, wykorzystując nie tylko wyrazy i słowa, ale też dźwięki i obrazy. Kto wie, być może niedługo będziemy mogli również przesyłać sobie dotyk i zapach drogą elektroniczną. Oddziaływać na wszystkie zmysły swoich rozmówców. To byłoby możliwe w przypadku teleportacji.
Pytanie jak wiele sfer objąłby wtedy model sprzedaży „za darmo"? Jeśli teleportacja wiązałaby się z małym nakładem energii, koszty transporty diametralnie by spadły, co rzutowałoby tak naprawdę na obecną strukturę całej gospodarki. Byłaby to przemysłowa rewolucja, która zmieniłaby losy ludzi, świata, całej cywilizacji.
Obecnie model „za darmo" na tak szeroką skalę najłatwiej jest omawiać na przykładzie Internetu, usług telekomunikacyjnych, i to właśnie w tej gałęzi przemysłu model ten objawia się najczęściej.
Marki operatorów komórkowych już od dawna komunikują darmowe usługi, ale obecnie trend ten nasila się szczególnie. Widać to wyraźnie w spocie Orange, w którym znany kabareciarz, Robert Górski, mówi o ofercie „totalnie darmo!"

To ciekawy case, sugerujący, że zwykłe za darmo już nie wystarczy, przynajmniej nie w reklamie operatora sieci komórkowej. Lepiej, by za darmo było „totalnie", zapewne ze względu na kryjące się często kruczki prawne, które czynią ofertę darmową tylko na pozór.

Tymczasem Orange robi wszystko, by przekonać, że nowa oferta jest naprawdę darmowa. Przykład tej komunikacji dobrze pokazuje obecny stan świadomości konsumentów, dotyczący modelu sprzedaży za darmo oraz realny problem, z jakim muszą się zmierzyć marketerzy, chcąc z niego korzystać.

Off-gridersi. Poza systemem pieniężnym – model sprzedaży za darmo. Cz. 13.

Istnieją grupy outsiderów, którzy próbują żyć poza systemem, budują własny mikrosystem. Oni sami twierdzą, że nikt nie jest w stanie - przynajmniej tu, na Ziemi - żyć poza systemem. Być może właśnie dlatego wizja życia na innej planecie, innej cywilizacji, jest dzisiaj tak kusząca.

To życie na własnych zasadach, zgodnie ze swoją wolą. Życie czyste, jasne i wolne od wszelkich prawideł, jakie do tej pory udało nam się narzucić. Wizja ta staje się coraz bardziej realna i kusi najbogatszych ludzi na świecie, którzy już teraz inwestują pieniądze w loty kosmiczne i rezydencje, których ziemska grawitacja już nie sięga.
Jesteśmy spadkobiercami. To z jednej strony wartość, a z drugiej obciążenie. Człowiek nieświadom postępu i jego celu, staje się celem do wykorzystania. Jego nieświadomość czyni go bezbronnym.

„Poza Systemem" to minidokument Natali Hatalskiej z cyklu OnOff, ukazujący kilka sylwetek osób, wspomnianych outsiderów, którzy maja swoje powody, by starać się żyć w sposób odmienny niż wszyscy.

Wśród nich bardzo często można spotkać idee, myśli, które skupiają się wokół zagadnienia „za darmo". Nie jest to model sprzedaży, a bardziej sposób na życie, polegający na świadomej, oszczędnej konsumpcji. Przejawia się to np. w pozyskiwaniu jedzenia ze śmietników, czyli żywności, którą ktoś wyrzucił do śmieci. Ludzie poza systemem nie chcą posiadać a jedynie używać. Zamiast coś wyrzucić, wolą to naprawić. Starają się mieszkać blisko natury, ale szanują rozwój technologiczny i korzystają z jego dobrodziejstw.

Ludzi tych określa się często terminem off-grid. To pojęcie techniczne, odnoszące się do systemów fotowoltaicznych związanych z pozyskiwaniem energii ze słońca, zwanych również systemami wyspowymi, samodzielnymi.

Off-gridersi nie izolują się od ludzi. Wręcz przeciwnie. Maja silne poczucie łączenia się z innymi, chcąc tworzyć grupy, które wzajemnie się wspierają, by czynić świat lepszym, zdrowszym, bardziej przyjaznym dla wszystkich. Off-gridersi zdają sobie sprawę, że nie można żyć poza systemem. Można jedynie budować cząstkę świata na swoich zasadach, ale nie wolno przekonywać innych do swoich przekonań na siłę.


Idea „za darmo" poza systemem rodzi się z niechęci do pieniądza. Przejawia się np. w korzystaniu z aspektów ekonomicznych w odmienny sposób. W korzystaniu z zasobów dostępnych dla wszystkich, tanich i naturalnych. Wymaga to zmiany i przewartościowania swojego życia oraz wielu wyrzeczeń. która sprawiają, że zaczyna się żyć poza systemem, bliżej idei „za darmo".

Nie musisz płacić za transport, gdy korzystasz z autostopu. Nie musisz płacić za jedzenie, kiedy wyciągasz je ze śmietnika. Nie musisz płacić za mieszkanie, kiedy mieszkasz u innych. Nie musisz, bo zawsze płaci za to ktoś inny. Korzystasz z cudzych środków. Sprawiasz, że energia, która została wytworzona, wykorzystywana jest intensywniej, oszczędniej.


Off-grid jest poza systemem korporacyjnym.
Na gazeta.pl pojawił się artykuł o Rafaelu Fellmerze, który od pięciu lat nie korzystał z pieniędzy.
http://weekend.gazeta.pl/weekend/1,138262,18000473,Zycie_bez_pieniedzy__Raphael_Fellmer_udowadnia__ze.html

Sposób w jaki to robił wywołał jednak lawinę krytyki internautów, którzy w większości przyznali, że odbyło się to kosztem osób, które pieniądze zarabiają. W innym wypadku niemożliwością byłoby korzystanie z dóbr, które zaspokajają bieżące potrzeby.

Dawniej handel opierał się na wymianie. Jadło się to, co było dostępne. Nikt nie zastanawiał się na co ma ochotę. A jeśli tak, wiązało się to z długimi poszukiwaniami i czasochłonnymi negocjacjami w wymianie dóbr. Mogło się zdarzyć, że osoba posiadająca towar, na którym nam zależało, nie była zainteresowana jego wymianą na nasz produkt.

Pieniądze wzmagają popyt, a zatem i konsumpcjonizm. Stajemy przed pytaniem czy zależy nam na rozwoju, czy też chcemy stać w miejscu, bez generowanie pieniędzy niezbędnych na opracowywanie nowych technologii, które przyczynią się do podwyższania standardów życia?

To przewrotne, ale waluty, jaką jest pieniądz, nie moglibyśmy mówić o modelu za darmo, ponieważ jego idea opiera się na potrzebach i pragnieniach, a jego celem jest właśnie zysk. Bez generowania popytu nie może być mowy o nadwyżkach produkcyjnych, którymi żywił się Raphael Fellmer.

Dla każdego coś znaczy co innego – model sprzedaży za darmo. Cz. 12.

Wyróżniamy różne typy ludzi. Dla jednych „za darmo" będzie bardziej zobowiązujące i wymusi na nich reakcję, dla innych model ten okaże się chwytem czysto marketingowym, który nie wynika nawet z odrobiny dobrej woli, a jedynie z chęci sprzedaży.


Różnice te w dużej mierze zależą od świadomości konsumenckiej. Istotną rolę odgrywa tu również charakter konsumenta. Ktoś może być bardziej asertywni, inny mniej. Jedni lubią, kiedy ktoś zwraca na nich uwagę i oferuje im produkty, inni czują się wtedy niezręcznie i woleliby zapaść się pod ziemię.

Poza kwestią osobową, w ocenie działania modelu za darmo istotne jest również miejsce. Nie wszędzie „za darmo" znaczyć będzie to samo i wbrew pozorom wartość „za darmo" też może być różna. Wszystko zależy od oferowanego produktu. Dobrym przykładem jest kampania Coca Coli z automatem telefonicznym działającym na zakrętki od butelek. Umieszczony na budowie z myślą o ciężko pracujących emigrantach, dla których wykonanie telefonu do domu wiąże się z ogromnym kosztem, okazał się niezwykle cennym „za darmo".
Model ten poza wartością materialną niósł ze sobą również ogromny ładunek emocjonalny. Zwykła zakrętka, która z pozoru nic nie kosztuje, stała się cenną monetą, z pomocą której można było usłyszeć głos ukochanych osób. Na emigracji, w czasie długiej rozłąki, wypełnionej jedynie ciężka pracą, akcja Coca Coli okazała się niebywale nośna zarówno w przekazie pracowników, jak i z pomocą nakręconego o tym wydarzeniu filmu.

Akcja Coca Coli niosła ze sobą dodatkowa wartość. Wspierała społeczność lokalną, oferując im realną pomoc. Tak budowany komunikat reklamowy zdecydowanie skuteczniej wpływa na budowę atrakcyjnego wizerunku marki.

Uzależnienie konsumenta – model sprzedaży za darmo. Cz. 11.

Dziś nasze potrzeby są sztucznie pobudzane i generowane. Idealnym modelem marketingowym staje się uczynienie produktu potrzebą podstawową, bez której człowiek nie jest zdolny żyć. Innymi słowy, taki model marketingowy dąży do uzależnienia konsumenta.

Jak tego dokonać? Niektóre produkty naprawdę uzależniają i tak naprawdę to właśnie one przynoszą największy dochód. Najczęściej są to produkty, które oddziałują na stan naszego umysłu. Tak działają papierosy, alkohol, narkotyki, ale także broń, samochody, telewizja, gry, jak i szereg marek związanych z świadczeniem usług, które mają zaspokajać nasze pragnienia, rządze i pasje. Pytanie jak wyglądałby nasz świat, gdyby któryś z producentów przeprowadził wielka kampanię promocyjną bazującą na degustacji produktu uzależniającego? Jest to wizja działania nielegalnego, ale warto się zastanowić czy na pewno nieprawdopodobnego. Czy takie działania nie miały już miejsca w historii?

All inclusive
Hotel, w którym alkohol serwuje się za darmo? Rezerwując pokój gość otrzymuje dostęp do baru na szczególnych warunkach. Za taką usługę trzeba dodatkowo zapłacić, jednak podczas wypoczynku, leżąc nad basenem, wygrzewając się w słońcu, liczy się już tylko pragnienie zwilżenia ust. Możliwość sprawdzenia bogatego menu bez konieczności wyciągania portfela cieszy i mimo wszystko wpływa korzystnie na wizerunek lokalu i jego obsługi.
Sam produkt również nie jest bez znaczenia. Alkohol wyzwala emocje. Związany z modelem sprzedaży „za darmo" wywołuje jeszcze większą radość, której wzbudzanie jest niezwykle ważne przy budowaniu silnej marki.

MODERN DESIGN ADVERTISING

Jak wyrazić genialną myśl, by została zrozumiana i wywołała pożądany efekt? Słowa, dźwięki i obrazy czasami nie wystarczą. Należy zaangażować wszystkie zmysły. Mówić poprzez dotyk, zapach i smak. To właśnie Modern Design Advertising. Język MDA.

Agencja reklamowa MDA Promotion. Szczecin 2000.

Tak pokrótce można opisać miejsce i czas powstania MDA. Nie jesteśmy sieciową agencją, choć na lokalne warunki na pewno sporą. Nie od dziś jednak wiadomo, że wyznacznikiem dobrej reklamy jest nie ilość, a jakość.

Unikamy rozbudowanych struktur. Jeżeli coś jest dobre, nie leży długo w szufladzie, czekając na decyzje szefów. Dzięki temu nasi Klienci mają zagwarantowaną szybką obsługę, a każdy z nas czerpie większą radość z pracy, czując się ważną częścią MDA.

Tak jest nie tylko kreatywniej, ale i milej. Szanujemy swoje wartości, upodobania i odrębności, a przy tym potrafimy czerpać z nich inspiracje. To się czuje wstępując w nasze progi i współpracując z nami na co dzień.

Praca

Uwaga, jeżeli tworzenie reklam to dla Ciebie fajna praca – nie pisz do nas.
My szukamy ludzi, którzy robią reklamy dla przyjemności.

Obecnie poszukujemy:

  • GRAPHIC DESIGNER

    Chcesz tworzyć najlepsze reklamy na rynku? Pracować z ludźmi, którzy kochają to co robią? Realizować swoje pasje związane z kreacją i designem? Odezwij się do nas.

    Oczekujemy od Ciebie:

    • doskonałej znajomości programów graficznych (rodzina Adobe, Corel),
    • umiejętności rysowania / ilustrowania,
    • terminowości, sprawności i skuteczności w działaniu,
    • kreatywności, także pod dużą presją czasu,
    • samodzielności w myśleniu ;)
    • rzetelności,
    • pracy na miejscu w biurze w Szczecinie.

    Co oferujemy?

    • ppracę w młodym, pogodnym i kreatywnym Zespole,
    • codzienną porcję ciekawych wyzwań,
    • atrakcyjne warunki pracy,
    • możliwość rozwoju osobistego.

    Co będzie dodatkowym atutem?

    • animacja (3D Max Studio, After Effects)
    • wiedza dotycząca tworzenia stron www,
    • doskonała znajomość Flasha,

    Istnieje również możliwość odbycia stażu/praktyki pod okiem specjalistów z branży.

    Jesteś zainteresowany/a?

    Prześlij nam swoje CV, list motywacyjny i koniecznie PORTFOLIO na adres: praca@mda.com.pl (w tytule prosimyumieścić nazwę stanowiska).
 Skontaktujemy się z wybranymi kandydatami. Przypominamy o obowiązkowej klauzuli, którą należy zamieścić w aplikacji: 
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie Danych Osobowych, Dz. Ust. Nr 133 poz. 883"

  • ACCOUNT MANAGER

    Pomóż nam zwiększyć portfel naszych Klientów a przy okazji też swój!

    Jeśli jesteś osobą:

    • mającą dar przekonywania, potrafiącą rozpoznać potrzeby Klienta,
    • szybko nawiązującą kontakty z ludźmi,
    • o wysokiej kulturze osobistej,
    • pogodną, pewną siebie, zmotywowaną na osiąganie wyznaczonych celów,
    • posiadającą umiejętność negocjacji,
    • sprawnie posługującą się pakietem biurowym MS Office,
    • cieszącą się z sukcesów, a niepowodzenie traktującą jako drogę do zwycięstwa,
    • samodzielną, kreatywną, ale też potrafiącą pracować w zespole,
    • interesującą się światem reklamy to?

    Szukamy właśnie Ciebie!

    Twoim zadaniem będzie:

    • sprzedaż usług i produktów agencji,
    • budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji biznesowych,
    • pozyskiwanie nowych klientów,
    • współtworzenie atrakcyjnej oferty agencji.

    Doświadczenie w sprzedaży B2B, wykształcenie wyższe kierunkowe i znajomość języków obcych (angielski lub niemiecki) będą stanowić dodatkowy atut.

    Oferujemy:

    • pracę w młodym i dynamicznym zespole pełną ciekawych wyzwań,
    • dużą satysfakcję z osiąganych sukcesów, także finansową,
    • atrakcyjne warunki pracy,
    • możliwość stałego rozwoju.

    Istnieje również możliwość odbycia stażu/praktyki pod okiem specjalistów z branży.

    Jesteś zainteresowany/a?

    Prześlij nam swoje CV oraz list motywacyjny na adres: praca@mda.com.pl (w tytule prosimy umieścić nazwę stanowiska).
    Skontaktujemy się z wybranymi kandydatami. Przypominamy o obowiązkowej klauzuli, którą należy zamieścić w aplikacji:
    "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie Danych Osobowych, Dz. Ust. Nr 133 poz. 883?

  • GRAPHIC DESIGNER | STAŻ

    Chcesz odbyć staż w naszym Zespole jako Graphic Designer?

    Prześlij CV, list motywacyjny, portfolio: praca@mda.com.pl

    Pamiętaj o klauzuli:
    "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie Danych Osobowych, Dz. Ust. Nr 133 poz. 883"

Nasze marki

Dynamiczny rozwój MDA Promotion przyczynił się do wyodrębnienia ze struktury agencji osobnych działów. Przez wiele lat specjalizowaliśmy się w opracowywaniu, tworzeniu i dystrybucji atrakcyjnych gadżetów oraz w projektowaniu indywidualnych, spersonalizowanych kalendarzy. Obecnie to nasze marki MDA Gadget oraz Memo Calendars. Za ich obsługę odpowiadają wysoko wykwalifikowani specjaliści. MDA Promotion wspiera obie marki z silnym udziałem Działu Kreacji, mogąc w ten sposób oferować swoim Klientom znacznie więcej, niż inne agencje.

Zobacz nasze marki:

  • MDA Gadget

    MDAgadget bez r

    MDA Gadget to oferta atrakcyjnych gadżetów opracowywanych i dobieranych pod indywidualne zamówienia Klientów. Współpraca z agencją kreatywną pozwala na tworzenie oferty dobieranej specjalnie pod konkretne akcje promocyjne, także z udziałem MDA Promotion.

    Zawsze staramy się, by opracowywany przez nas gadżet jak najskuteczniej promował markę przez długi czas. Nasi Klienci mogą być pewni, że otrzymają od nas produkt unikalny, jedyny w swoim rodzaju, w pełni odpowiadający wymogom i wizerunkowi promowanych marek. Posiadamy również bogatą ofertę produktów katalogowych, które dobieramy specjalnie pod konkretne akcje promocyjne.

    www.MDAgadget.pl

  • Memo Calendars

    memo calendars notes

    Memo Calendars to efekt kilkunastu lat pracy specjalistów MDA Promotion w dziedzinie produkcji kalendarzy. Obecnie jesteśmy w stanie każdy element kalendarza podporządkować wizji Klienta. Od podstaw projektujemy kalendarze biurowe, książkowe, notesy, także w niestandardowych formach. Tworzymy z kalendarzy atrakcyjne, praktyczne i efektywne formy reklamowe, które z powodzeniem funkcjonują przez cały rok.

    Na kalendarzach znamy się jak nikt inny. Dysponujemy ogromną wiedzą. Doradzamy najlepsze rozwiązania, by efekt finalny zachwycał formą i wykonaniem. Korzystamy z najnowszych technik drukarskich. W produkcji uwzględniamy najnowsze materiały. Na bieżąco śledzimy wszelkie nowinki techniczne ze świata kalendarzy. Zawsze stawiamy na najwyższą jakość. Ostatnio wzbogaciliśmy naszą ofertę również o formy multimedialne, tworzone na różne platformy i systemy, ze szczególnym naciskiem na urządzenia mobilne. To oferta unikalna w skali całego kraju i pomysł na idealne 365 dni w roku.

    www.memo365.pl

Polityka prywatności

Państwa zaufanie jest dla nas największą wartością. Dlatego przygotowaliśmy specjalny dokument gwarantujący najwyższy stopień poufności przekazywanych nam informacji. Dzięki temu mogą być Państwo pewni, że wszystko, czego się dowiemy o marce, nie trafi w niepowołane ręce i służyć będzie jedynie jej jak najlepszej promocji.

MDA daje na to pisemną gwarancję.